Известие

Collapse
No announcement yet.

странен шум в двигателя или около него

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • странен шум в двигателя или около него

    здравеите приятели имам алфа 166 2.4 жтд 136 конски сили.Когато е студена работи отлично без да предположиш че има тракане като на ламарина и то много силно.когато и подам гас колата изчиства но когато я пусна пак трака като товарен влак.карах я на маистори и те не могат да намерят от каде идва тракането което го прави само като загрее колата.сменил сам всичко остава само да сменя цял двигател някои може ли да ми каже какво може да трака така когато загрее колата и е на тихи обороти мерси предварително



    Колега,писането на кирилица е задължително.


    Drigata
    Last edited by valjo; d.m.y г., 12:19. Основание: транслитерирано от http://www.dimovi.net/phonetic/

  • #2
    Колега най вероятно става дума за маслената помпа ....това е характерно за алфа не знам от колко време я караш но това е най вероятната причина пиши от къде си за да те насочим към сервиз където си разбират хората от алфа или се поразрови във форума .

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Todor Hristov Покажи съобщение
      zdraveite priqteli imam alfa 166 2.4 jtd 136 konski sili.Kogato e studena raboti otlichno bez da predpolojish che ima trakane kato na lamarina i to mnogo silno.kogato i podam gas kolata izchistva no kogato q pusna pak traka kato tovaren vlak.karah q na maistori i te ne mogat da namerqt ot kade idva trakaneto koeto go pravi samo kato zagree kolata.smenil sam vsichko ostava samo da smenq cql dvigatel nqkoi moje li da mi kaje kakvo moje da traka taka kogato zagree kolata i e na tihi oboroti mersi predvaritelno
      Ако беше писал по рано тука нямаше да се наложи да смениш нищо
      Това тракане е от веригата на маслената помпа и е нормално за всички 136 к.с.
      Така че карай си колата и не я барай Вече по новите 140-150-175 коня не тракат защото са по друг начин
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #4
        a

        bratle ot sandanski sam karam kolata ot 2 godini i polovina i strashno e drazneshto kato go chuq tozi shum molq te kaji pone kolko shte struva remonta na tazi veriga da vzema i neq da smenq kato e tragnalo pone da znam che nqma da shtraka

        ---------- Post added at 15:41 ---------- Previous post was at 15:38 ----------

        bratle mnogo shte sam ti blagodaren ako me nasochish kam istinski maistor za da opravq tozi problem i ako si v chas da mi kajesh gore dolo kolko shte striva smqnata na tazi veriga

        Comment


        • #5
          Значи като начало почни да пишеш на кирилица, щото като види мода и ще ти изчезне темата
          Веригата на маслената помпа не подлежи на ремонт - сменя се цялата помпа и струва около 900 лв. само помпата без труд. Аз имам майстор, който сменя моята и знае за какво става въпрос, ама колко пари ще ти вземе за работа нямам идея - със сигурност ще е над 100 лв. щото се откача гредата, ангренажа, климатика, май покрай него и генератора беше, картера и сигурно има още ама вече съм позабравил
          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

          Comment


          • #6
            Колега , веригата на маслената помпа не се сменява като детайл и вариантите са два, първия е нова помпа около 800 лв. втория е втора употреба от алфа 2.4 както колегата Живко е написал и също така от Ланча Либра от същите години с гаранция от продавача че не трака !!! като цени около 100 лева варират а смяната около 250 лева . Аз си сменявах гарнитурата на моита маслена помпа понеже беше протекла във сервиз Вентура в София и съм много доволен от обслужването там с една дума си разбират работата момчетата 0888198470 Нено .Надявам се да съм бил полезен с информацията.

            Comment


            • #7
              На мен майна,ми тракаше обтягащата ролка,свали пистовия ремък,запали и чуй,преди да се захващаш с помпи!
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Todor Hristov Покажи съобщение
                bratle ot sandanski sam karam kolata ot 2 godini i polovina i strashno e drazneshto kato go chuq tozi shum molq te kaji pone kolko shte struva remonta na tazi veriga da vzema i neq da smenq kato e tragnalo pone da znam che nqma da shtraka

                ---------- Post added at 15:41 ---------- Previous post was at 15:38 ----------

                bratle mnogo shte sam ti blagodaren ako me nasochish kam istinski maistor za da opravq tozi problem i ako si v chas da mi kajesh gore dolo kolko shte striva smqnata na tazi veriga
                Пак ти казвам карай си колата и не се занимавай с глупости Всички са така
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                  Пак ти казвам карай си колата и не се занимавай с глупости Всички са така
                  Нее ,не са всички,моята е тиха,много тиха,вече не стене.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    свалял сам пистовият ремак запалих я и тя пак тракаше без никаква разлика единственото нещо което не сам и правил както казаха момчетата е тази верига на помпата и мисля да я заведа на маистор да я погледне благодаря ви много за помоща приятели.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Todor Hristov Покажи съобщение
                      свалял сам пистовият ремак запалих я и тя пак тракаше без никаква разлика единственото нещо което не сам и правил както казаха момчетата е тази верига на помпата и мисля да я заведа на маистор да я погледне благодаря ви много за помоща приятели.
                      Колега явно не четеш внимателно - всички ти казахме, че "тая верига" не се сменя - сменя се помпата, а това е свързано с доста разглабяне по колата, освен това има едни белези заради балансиращия вал и ако майстора не е много в час... Та мисълта ми беше, че майстора няма да има какво да види, а да разглобите мотора без да смените помпата си е чист мазохизъм, ама щом те влече
                      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                      Comment

                      Working...
                      X